Med 140 nevestami, smo izvedli raziskavo o tem, kako poteka njihov proces organizacije poroke. Spodaj so garfično predstavljeni izsledki raziskave.
1. Koliko v naprej neveste planirajo poroko?
2. Kje neveste najpogosteje iščejo poročne ponudnike?
3. Ali bodoče neveste raje brskajo po posameznih spletnih straneh poročnih ponudnikov ali po straneh, kjer so ponudniki zbrani na enem mestu?
4. Koliko bodočih nevest si ogleda spletno stran ponudnika preden ga kontaktira?
5. Ali je neveste slaba spletna stran odvrnila od kontaktiranja poročnega ponudnika?
6. Na kakšen način bodoče neveste komunicirajo s ponudniki?
7. So v povprečju zadovoljne z informacijami, ki jih prejmejo od ponudnikov?
8. So poročni ponudniki ažurno odgovarjali na povpraševanja in vprašanja?
9. Izbira katerega poročnega ponudnika je najbolj zahtevna?
10. Katerega ponudnika rezervirajo najprej?
11. Kaj je bodočim nevestam najbolj pomembno pri izbiri poročnega ponudnika?
12. Kako pomemben je pregled spletnih strani ponudnikov glede na kriterij odločitve zanj?
13. Kako pomembno je sledenje ponudnika preko družbenih omrežij glede na kriterij odločitve zanj?
14. Koliko denarja v povprečju porabijo za celotno poroko?
15. Koliko v naprej so poroko planirali mladoporočenci z različnimi proračuni?
16. Kaj jim je bilo najbolj pomembno glede na razpoložljiv proračun.
17. Kdo navadno nosi stroške poroke?
18. Kateri poročni storitvi namenijo največ denarja?
19. Koliko denarja v povprečju porabijo mladoporočenci, ki uporabljajo različne portale?
20. V kakšne odstotku spremljajo ponudnike preko družbenih omrežij?
21. Kako mesečni dohodek vpliva na spremljanje poročnih ponudnikov na družbenih omrežjih?
22. Bi se zdelo zanimivo izbrati med vnaprej pripravljenimi poročnimi paketi na ključ?
23. Katere neveste/glede na proračun poroke, bi se odločile za poroko na ključ?
24. Ali so mladoporočenci dovolili ponudnikom uporabo poročnih fotografij?
25. Kako pomembno vlogo igrajo fotografije ponudnikovih poročnih storitev?
26. Bi bili pripravljeni svojo poročno zaobljubo po 10ih letih obnoviti?
27. Se zdi prisotnost poročnega organizatorja koristna?
POVZETEK
- Bodoči mladoporočenci poroko načrtujejo v povprečju več kot pol leta v naprej.
- Najbolj zahtevna se jim zdi izbira poročnega prostora, banda, fotografa in obleke. Temu namenijo tudi največ denarja in rezervirajo najprej.
- Tistim z večjim poročnim proračunom je najbolj pomembna kakovost storitev.
- Mladoporočenci z največjim proračunom v največji meri uporabljajo Zaobljuba.si.
- Fotografije igrajo ključno vlogo pri odločitvi za poročnega ponudnika.