Zaobljuba.si je prejela še nagrado POMP 2014 – najboljši digitalni medij, ki je podeljena za največje dosežke na področju content marketinga. S tem smo osvojili skoraj vse možne nagrade, razpisane za tovrstni projekt.
Pojasnilo žirije:
Zaobljuba.si (ENKI)
Pa kaj, če obstaja Pinterest, ki je tako ali tako najbolj učinkovit predvsem med Američankami! Zakaj ne bi lansirali svojega portala, ki točno ve, kateri problem rešuje, ki točno ve, komu je namenjen, in je temu ustrezno tudi načrtovan? V vsebinskem marketingu vse bolj govorimo, naj natančno definirana ciljna skupina uživa vsebino, naj ta v njej vzbuja določena čustva. In Zaobljuba.si počne prav to. Vizualna podoba je več kot odlična in med prijavljenimi brez konkurence. Žirija v Zaobljubi.si vidi velik poslovni potencial. Sanjarnica postaja realnost.
Ali
VŠEČKAJ fotografije tebi ljubih porok in s tem prispevaj svoj
glas v Zaobljubini tekmi za najlepšo poroko leta.